سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین مدل اسپرسوساز برای خانه

?

 بهترین مدل اسپرسوساز برای خانه?

بهترین مدل اسپرسوساز برای خانه

بیایید این را بپذیریم،تهیه هر روز یک فنجان اسپرسو ارزان نیست. اما به عنوان یک قهوه دوست ، بدون داشتن یک فنجان اسپرسوی غنی ، احتمالاً نمی توانید به درستی کار کنید. بنابراین برای به دست آوردن ارزش پول خود ، به دنبال بهترین مارک های دستگاه اسپرسو بوده اید تا قهوه ساز پیدا کنید که بهترین ضربه را به شما بدهد.

بیایید بررسی کنیم که کدام یک از مارک های تجاری دستگاه اسپرسو بالاتر از رقبا هستند و آیا دستگاه های اسپرسوی آنها ارزش تبلیغات گسترده را دارند.

بهترین دستگاه اسپرسوساز خانگی

سوپر اتوماتیک در مقابل نیمه اتوماتیک

کدام دستگاه اسپرسو ساز برای من مناسب است؟

به طور کلی ، اکثر دستگاه های اسپرسو موجود در بازار تحت یکی از دو نوع فوق اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک قرار می گیرند. در حالی که از لحاظ فنی نوع سوم ماشین وجود دارد – ماشین های دستی – ، این نوع توصیه نمی شود زیرا برای تسلط به آن نیاز به تمرین است. اگر شما یک قهوه نوشیدنی معمولی هستید که وقت و حوصله تسلط بر مهارت های باریستا را ندارید ، یک دستگاه دستی هدر دادن پول شما خواهد بود.

دستگاه اسپرسو اتوماتیک چگونه کار می کند؟

دستگاه های فوق العاده اتوماتیک ، اگر نه همه ، بیشتر کارها را از دست شما خارج می کنند. شما به سادگی باید قهوه را بارگیری کنید ، یک سبک دم کردن را انتخاب کنید و کلید شروع را استارت کنید و دستگاه میزان سرو را اندازه گیری می کند ، قهوه را دم می کند و حتی شیر را برای شما کف می کند!

دستگاه اسپرسو نیمه اتوماتیک چگونه کار می کند؟

از طرف دیگر دستگاه های نیمه اتوماتیک به شما امکان می دهند اندازه ، قدرت و درجه حرارت قهوه خود را تنظیم کنید. اگر می خواهید یک فنجان قهوه کاملاً سفارشی ایجاد کنید و در کارکرد قهوه ساز خود کمی دانش داشته باشید ، یک دستگاه نیمه اتوماتیک انتخاب درستی است.

پس برای تهیه یک دستگاه اسپرسوی خوب برای خانه به نکات گفته شده توجه کنید و فنجان قهوه خود را در خانه نیز با لذت میل کنید.

?